4e editie Kiwanis op wieëg levert 30 000 euro op voor het goede doel

Gepubliceerd op 10 oktober 2022 om 14:04

Zondag 25 september organiseerde Kiwanis Maaseik Van Eyck voor het goede doel hun jaarlijkse tourtocht Kiwanis op wieëg.

Na veel voorbereidingen door de leden van Kiwanis Maaseik werd de tourtocht die reeds 's morgens in de vroegte begon door 3 verschillende landen succesvol afgerond. Deze toertocht die op korte termijn was volgeboekt, bracht de deelnemers op prachtige en pittoreske locaties.Na afloop kwamen alle deelnemers samen in het Agropolispark in Kinrooi waar de jaarlijkse veiling plaatsvond onder leiding van notaris Ben Tyskens. Dankzij de sponsors en deelnemers haalden de leden van Kiwanis Maaseik Van Eyck 30.000 euro bij elkaar. Dat bedrag wordt in de komende maanden geschonken aan meerdere goede doelen.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.